zondag 13 april 2008

Hoera, een Medblog Top 25 notering ......

Sinds 28 juli 2007 staat er een MedBlogNL top 25 online. De top 25 blijkt in werkelijkheid een top 43 te zijn. De MedBlogNL top 25 wordt beheerd door Jan Martens, een medblogger van het eerste uur. De ranking wordt bepaald door een aantal parameters van een medblog. Ondermeer wegen mee: het gemiddelde aantal berichten, het gemiddelde aantal reacties op de berichten, de Google pagerank, Feedburner hits, etc, etc. Waarom vertel ik dit? Welnu, ik heb met mijn weblog voor het eerst de MedBlogNL top 25 gehaald. En wel een 24-ste plaats. Ik wil dan ook alle (vaste) lezers van de weblog bedanken voor dit resultaat. Immers zonder belangstelling voor de weblog, geen notering!! Ik heb ook nog een wens, namelijk dat er nog meer interactie op mijn weblog ontstaat. De weblog wordt interessanter, indien meer ideeën worden uitgewisseld en er ‘echte’ discussie ontstaat. Op naar de Top 10 ………

1 opmerking:

Jan Martens zei

Gefeliciteerd met je 24e plek.
Het is erg moeilijk om een 'echte' discussie op gang te brengen. Daar is een kritische massa voor nodig en dat heeft enige tijd nodig. Het is natuurlijk wel zo dat slechts een klein percentage van je lezers ook daadwerkelijk reageert.

Ik wil je daarnaast wijzen op de conferentie Health 2.0 unconference ( http://health20nederland.ning.com/ ) die afgelopen zaterdag gehouden is in Amsterdam.