woensdag 16 juli 2008

Bij het verkeerde eind .......

De opmerkzame lezer moet het zijn opgevallen dat ik gisteren op mijn weblog melding maakte van de 2007-uitgave van de Algemeen Dagblad Ziekenhuis Top-100. Door mij werd een 29-ste plaats gemeld voor het Maaslandziekenhuis. Ik had het bij het verkeerde eind. Op de website staan nog steeds de posities weergegeven die door het AD reeds in 2007 zijn gepubliceerd. De nieuwe AD Top-100 laat nog tot september op zich wachten. Ik heb dan ook snel mijn bijdrage van gisteren verwijderd van het Internet. Excuses voor de verwarrende berichtgeving.

U zult zich misschien afvragen hoe ik vandaag tot dit inzicht ben gekomen. Vanmiddag werd ik door niemand minder dan de opsteller van de AD Top-100, de heer Ronald van Geenen, gebeld. Hij gaf aan mijn weblog regelmatig te raadplegen en voelde zich geroepen mij op deze omissie te wijzen. Ronald, hartelijk dank voor de genomen moeite.

Ondanks mijn misser qua berichtgeving, vond ik het natuurlijk leuk te vernemen dat zelfs de (zorg)redactie van het AD mijn weblog nauwgezet in de gaten houdt.

Kortom, over de positie van het Maaslandziekenhuis in de nieuwe AD Top-100 blijven we nog even in het ongewisse.

1 opmerking:

Mischa zei

Er zijn eerste resultaten gepubliceerd over operaties bij borstkanker: http://www.ad.nl/ziekenhuistop100/borstoperaties/