zondag 12 oktober 2008

Herfst in Limburg ....

Wat hebben we kunnen genieten van een mooi weekend in Limburg. Wie de Oktoberfeesten in Sittard wilde ontlopen, kon volop genieten van een prachtige herfstnatuur in het Limburgse Heuvelland. Op de website van L1 trof ik een prachtige foto aan van het dorp Vijlen in de ochtendmist, vanochtend gemaakt door Bas Linssen. Wat is Limburg toch onvoorstelbaar mooi, in alle jaargetijden. Alle lezers van deze weblog van boven de rivieren zou ik willen aanraden een keer een (korte) vakantie hier door te brengen. Echt genieten ....

3 opmerkingen:

Annemiek zei

Dat is een mooie foto. Zuid-Limburg is erg mooi, ik heb er 3 jaar gewoond.

Bas zei

Dag Cees Sterk,

Ik ben Bas Linssen, de maker van deze foto. Grappig dat ik hem hier, via Google, terugvindt.

Limburg is zeker een prachtige provincie! Als u meer foto's wilt zien, neem dan gerust eens een kijkje op mijn site www.btf-fotografie.nl

Groet,

Bas Linssen

troedelmaedje zei

Prachtige foto !
Woonde 10 jr in noord limburg en ben bly dat ik weer terug ben in zuid Limburg wat had ik een heimwee
grtjes heidi